Onze werkwijze en garanties

Inschrijving en advertenties

Vragen over E-mail


Onze werkwijze en garanties

  1. IN WELKE PLAATSEN IN BELGIE BIEDT U KOTEN AAN?
  2. WAT HOUDT HET IN OM EEN ADVERTENTIE TE PLAATSEN?
  3. HOE KAN IK EEN GRATIS ADVERTENTIE PLAATSEN?
  4. WAT ZIJN DE VOORDELEN VAN EEN GRATIS ADVERTENTIE?
  5. WAT HOUDT MIJN INSCHRIJVING IN?
  6. WAT ZIJN DE VOORDELEN VAN DE INSCHRIJVING?
  7. HOE SCHRIJF IK ME IN?
  8. HOE KOM IK IN CONTACT MET POTENTIELE HUISGENOTEN?
  9. ZIJN DE ADVERTENTIES ALTIJD ACTUEEL?
  10. WORDT MIJN PERSOONLIJKE INFORMATIE VERSTREKT AAN DERDEN?
  11. WAAROM ZOU IK EASYKOT GEBRUIKEN?
  12. HOEVEEL ADVERTENTIES KAN IK OP MIJN ACCOUNT PLAATSEN?


Inschrijving en advertenties

  1. HOE SCHRIJF IK ME IN?
  2. HOE VERANDER IK DE STAD WAARIN IK WIL ZOEKEN?
  3. HOE VERANDER IK MIJN ADVERNTIE VAN HUREN NAAR VERHUREN?
  4. HOE VERANDER IK MIJN ADVERNTIE VAN VERHUREN NAAR HUREN?
  5. WAT IS DE FUNCTIE VAN EEN AFSPRAAKPLANNER?
  6. IK BEN MIJN LOGIN GEGEVENS VERGETEN, WAT TE DOEN?
  7. KAN IK MIJN ADVERTENTIE OF INSCHRIJVING WISSEN?
  8. IK BEN MIJN LOGIN INFO VERGETEN. HELP?
  9. KAN IK MIJN ADVERTENTIE OF INSCHRIJVING WISSEN?
  10. IK BEN DOOR IEMAND BENADERD, WAAROM KAN IK ZIJN/HAAR PROFIEL NIET ZIEN?
  11. WAT IS DE BESTE MANIER OM EEN GESCHIKTE HUISGENOOT TE VINDEN?
  12. HOE LANG DUURT HET OM EEN KOT/HUISGENOOT TE VINDEN?
  13. HOE KAN IK MIJN LIDMAATSCHAP UPGRADEN?
  14. AAN WELK BEDRIJF BETAAL IK MIJN LIDMAATSCHAPS KOSTEN?


Vragen over email

  1. WELK EMAILFORMAAT MOET IK GEBRUIKEN?
  2. IK KAN DE EASYMAIL NIET OPENEN, WAT TE DOEN?
  3. HEB IK EEN EMAILADRES NODIG OM Easykot TE GEBRUIKEN?
  4. KAN IK VIA EMAIL BERICHT KRIJGEN OVER NIEUWE KOTEN UIT MIJN ZOEKGEBIED?
  5. DE LINK IN DE EASYMAIL WERKT NIET, WAT TE DOEN?


Onze werkwijze en garanties

  1. IN WELKE PLAATSEN IN BELGIE BIEDT U KOTEN AAN?
    • Wij bieden koten en huisgenoten profielen aan nagenoeg alle plaatsen in Belgie! Inclusief de grootste studentensteden Antwerpen, Gent, Leuven en Brussel. Heb je een suggestie voor een nieuwe plaats? Dan horen we graag van jou via ons contactformulier!
    • Naast steden in BELGIE hebben we ook in 28 andere landen dezelfde kotensite, dus als je naar het buitenland gaat, doe er dan je voordeel mee!
  2. WAT HOUDT HET IN OM EEN ADVERTENTIE TE PLAATSEN?
    • Door een advertentie te plaatsen kunnen anderen zien wat jij zoekt, wie je bent en ze kunnen contact met je opnemen!
    • Per email krijg je kot/ huisgenoot resultaten toegestuurd.
  3. HOE KAN IK EEN GRATIS ADVERTENTIE PLAATSEN?
    • Selecteer het land en de stad waar je een kot zoekt of te huur hebt.
    • Vervolgens selecteer je of een kot wilt verhuren of dat je een kot wilt zoeken.
  4. WAT ZIJN DE VOORDELEN VAN EEN GRATIS ADVERTENTIE?
    • Je kunt gratis in contact komen met potentiele huisgenoten en zoeken in een groot kotaanbod.
    • Andere leden kunnen direct contact met je opnemen.
    • Je kunt je advertentie doorsturen aan andere leden.
    • Je wordt altijd op de hoogte gehouden van nieuwe resultaten per email.
    • Altijd toegang tot alle koten die aangeboden worden.
    • Je kunt je zoekresultaten en reacties verbeteren door een FOTO te uploaden.
    • Goede en snelle klantenservice.
  5. WAT HOUDT MIJN INSCHRIJVING IN?
    • Als je ingeschreven bent, kun je direct reageren op koten of huisgenoten.
    • Naast je inschrijving kun je ook een gratis advertentie plaatsen. Hierdoor kunnen anderen jou snel vinden en contact maken.
    • Je kunt meerdere advertenties plaatsen met hetzelfde account.
  6. WAT ZIJN DE VOORDELEN VAN DE INSCHRIJVING?
    • Direct contact maken.
    • Ontvang direct een e-mail van resultaten die matchen met jouw voorkeuren.
    • Altijd gratis toegang tot de pagina.
    • Grote kans om een geschikte kot, huisgenoot of huurder te vinden!
  7. HOE SCHRIJF IK ME IN?
    • Plaats eerst je profiel.
    • Vul je gegevens in en upload een foto.
  8. HOE KOM IK IN CONTACT MET POTENTIELE HUISGENOTEN?
    • Als je een advertentie hebt geplaatst, ontvang je automatisch resultaten die aan je voorkeuren voldoen. Neem via de contact gegevens contact op met anderen.
    • Als je niet direct wilt bellen, kun je ook een interesse sturen of een email.
  9. ZIJN DE ADVERTENTIES ALTIJD ACTUEEL?
    • Bij elke advertentie staat een datum wanneer de advertentie voor het laast ge-update is.
    • We updaten onze database dagelijks om een actueel aanbod te garanderen.
  10. WORDT MIJN PERSOONLIJKE INFORMATIE VERSTREKT AAN DERDEN?
    • NEE! Wij verkopen of delen jouw persoonlijke informatie niet met andere bedrijven.
  11. WAAROM ZOU IK Easykot GEBRUIKEN?
    • Je krijgt snel en gratis een overzicht van koten of potentiele huurders.
    • Wij sturen alleen relevate resultaten naar gebruikers.
    • Alle advertenties worden nagekeken en fraude wordt scherp in de gaten gehouden
    • HET IS GRATIS!
  12. HOEVEEL ADVERTENTIES KAN IK OP MIJN ACCOUNT PLAATSEN?
    • Wanneer je zich registreert als Basislid bij Easykot.nl, mag je tot vier advertenties plaatsen: twee in de categorie 'Ik zoek een kot'en twee in de categorie 'Ik heb een kot'.

      Voor de huiseigenaars is er een mogelijkheid om meerdere woningen vanuit een account aan te bieden.

      Als huiseigenaar met een Basis lidmaatschap, kun je tot 2 woningen via onze website verhuren. Het aantal extra woningen dat je kan adverteren zal afhankelijk zijn van je gekozen Premium plan. Neem aub contact op met ons voor meer details en de prijzen.


Inschrijving en advertenties

  1. HOE VERANDER IK DE STAD WAARIN IK WIL ZOEKEN?
    • Stuur een email naar jesse@easyroommate.com en wij passen het voor je aan.
    • Je kunt ook een nieuwe advertentie aanmaken.
  2. HOE VERANDER IK MIJN ADVERNTIE VAN HUREN NAAR VERHUREN?
    • Je kunt een nieuwe advertentie plaatsen in dezelfde account. Klik op ?Beheer mijn account? in het menu aan de linkerkant en plaats een nieuwe advertentie in de juiste catagorie.
  3. HOE VERANDER IK MIJN ADVERNTIE VAN VERHUREN NAAR HUREN?
    • Plaats een niewe advertentie. Klik op ?Beheer mijn account? in het menu aan de linkerkant en plaats een nieuwe listing in de juiste catagorie. Je kunt je vorige listing behouden ofwel deactiveren.
  4. IK BEN MIJN LOGIN GEGEVENS VERGETEN, WAT TE DOEN?
    • Op de website klik je op 'Wachtwoord vergeten'. VUl je emailadres in en wij sturen je je wachtwoord.
  5. KAN IK MIJN ADVERTENTIE OF INSCHRIJVING WISSEN?
    • Ja, je kunt in onze website inloggen met je User ID & Paswoord
    • Klik op "Verwijder Advertentie"
  6. IK BEN DOOR IEMAND BENADERD, WAAROM KAN IK ZIJN/HAAR PROFIEL NIET ZIEN?
    • Sommige mensen plaatsen geen contactgegevens, zij willen bijvoorbeeld alleen per mail benaderd worden.
  7. WAT IS DE BESTE MANIER OM EEN GESCHIKTE HUISGENOOT TE VINDEN?
    • Geef jezelf voldoende tijd om een huisgenoot te vinden.
    • Vasthoudendheid is een plus.
    • Beantwoord alle berichten zo snel mogelijk. Bellen gaat vaak sneller dan mailen.
    • Laat al je contactgegevens achter, dan kunnen anderen je makkelijk bereiken.
    • Ververs je profiel door foto's up te loaden, zo kom je bovenaan in de resultaten.
  8. HOE LANG DUURT HET OM EEN KOT / HUISGENOOT TE VINDEN?
    • Dit hangt erg af van je wensen, de stad waarin je zoekt en hoe actief je reageert op advertenties.
    • Zaak is om je profiel zo volledig mogelijk in te vullen. Een simpel 'ik zoek een kot' volstaat niet altijd.
  9. HOE KAN IK MIJN LIDMAATSCHAP UPGRADEN?
    • Log in op je account, ga naar 'klik hier voor een upgrade', kies de lengte van je lidmaatschap en je betaalmethode.
    • Op de volgende pagina vul je je betaalinfo in.
    • Dan ontvang je een bevestigings pagina en email, en kun je de site als Premium Lid gebruiken.
  10. AAN WELK BEDRIJF BETAAL IK MIJN LIDMAATSCHAPS KOSTEN?
    • Als je met een credit card betaald, wordt het geld geinnd door Easykot's service bedrijf, W Services LLC.
    • De betaling zal verschijnen op je credit card afschrift als 'Easyroommate'.
    • Eventuele vragen over inschrijvingen en betalingen kunnen worden gericht aan de klantenservice.


Vragen over email

  1. WELK EMAILFORMAAT MOET IK GEBRUIKEN?
    • Internet Explorer, Netscape Communicator, and andere web-gebaseerde e-mail programmas gebruiken het HTML formaat.
  2. IK KAN DE EASYMAIL NIET OPENEN, WAT TE DOEN?
    • Als de emails die je ontvangt fouten bevat, heb je misschien HTML als je emailformaat gekozen. Je moet je emailformaat naar plain text veranderen.
    • Login op onze website met je gebruikersnaam & wachtwoord. Ga naar 'Wijzig mijn profiel' en selecteer op "Plain text", vervolgens klik je 'Update'.
  3. HEB IK EEN EMAILADRES NODIG OM Easykot TE GEBRUIKEN?
    • Nee, je hebt geen emailadres nodig, maar we raden het je wel aan!
  4. KAN IK VIA EMAIL BERICHT KRIJGEN OVER NIEUWE KOTEN UIT MIJN ZOEKGEBIED?
    • Ja, wij kunnen je automatische berichten sturen via email.
  5. DE LINK IN DE EASYMAIL WERKT NIET, WAT TE DOEN?
    • Installeer laatste updates van je browser.
    • Ga naar de website en log direct in. Met een zoekopdracht krijg je alsnog resultaten.